2009. március 8., vasárnap

Vasárnap 2

Lassan hétfő. A poszter szekció és az azutáni megbeszélés este fél 12-ig tartott. És holnap 8.30kor minden kezdődik...
Ma reggel ragyogott a Nap, aztán dél körül beborult, de nem esett. Én mentem síelni. Jó volt, a hó szupi. Késő délutánra kisütött megint. Elfáradtam. Pedig nem volt sok idő síelni. De a kölcsönzött sí rövid volt szerintem, a bot is kicsi volt, furcsa volt, de azért siklottam kicsit. Van egy srác a konfin, aki síoktató, ő adott pár tanácsot, mit csinálok leginkább rosszul. Hasznos volt. De sajnos hamar lehagyott, így nem tudta tovább csiszolni a technikámat.
Aztán előadások, oktatás, ilyesmik. Aztán volt este 9-től a poszterezés, meg az ingyen italadás. És most azt hiszem, megyek vissza a kicsi szobába, kicsi szállásomra, megpróbálom nem beverni a fejem és hideg víz nélkül tussolni (nem is írtam, nincs hideg vizem a zuhanyzómban. Ami az elején még oké, aztán már túlforró).
Itt még megy a dorbézolás, de én fáradt is vagyok, meg a szállásom felfelé van egy tükörjegesre fagyott lejtőn... még felkell küzdenem magam. Jó éjt mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések: