2009. március 9., hétfő

Hétfő, ilyen az én formám

Ma "pihenőnapot" tartottam. Ami annyiból áll, hogy a délutáni síszünetben normális ebédet ettem (nem csak az előrecsomagolt két darab szendvicset) és aludtam. Eredeti tervem fényképezgetés volt. Dehát ma olyan hülye az idő, hogy reggel végig ragyogott a Nap, aztán ebédre elkezdett esni a hó és azóta hideg szeles hóvihar és napsütés váltogatja egymást. A fényképezés sajnos a hóviharba esett.

Az ételekről nem is beszéltem még. Finomak. Igazi husik, igazi fűszerek, desszertek, levesek... Tegnap mondjuk csak hal vagy gombás paprikás-szerűség volt, az utóbbit ettem nokedlivel, gombát félrekaparva. Isteni volt. Láttam egy kis tejfölt is úszkálni benne. Meg savanyúkáposzta csípős ubisalival... hm. Jól érzi magát itt a gyomrom :)

Ma este másokat szenvedtetnek poszterszekció címmel. Aztán holnap délután Innsbruckba visznek. Lesz turistavezetős városnézés, meg vacsi valahol.

Készítettem néhány fotót. Még az első napos reggelemről, meg most a hóviharban.

Nincsenek megjegyzések: