2009. március 4., szerda

Lassan indulás

Holnapután (pénteken) indulás. Alpbachba. Konferenciára. Erre.

A hetem megint zsúfolt volt/van. Előadásokat gyártogatok mindenfelé. Stresszelek, hogy mindennel időben és jól elkészüljek. Lassan a nyakamon van a pakolás is, mivel alpbachi teendőim után hazamegyünk.

Momentán nem tudom, hogyan jutok a woergli vonatállomásról Alpbachba. Azt ígérték, buszokat indítanak nekünk. Ami így is van. Viszont a hozzám (és másokhoz) tervezett buszjárat röpke 3 órával érkezésem után indul. Mindez ma derült ki. Nem nagyon kapkodják el a konfi szervezését, ez már eddig is tapasztalható volt. Szóval lehet, hogy lesz egy "kis" várakozási időm Wörglben. Megnéztem az időjárást. Ide Trentoba péntektől ragyogó és meleg időt ír, bíztam abban, hátha "sógoréknál" is így lesz és érkezésemkor várost nézek, fotózgatok. De úgy tűnik, nem. Ahova én megyek, oda havasesőt és 2 fokot írnak. Nappalra. Hát, azt hiszem, vinnem kell még igazi meleg cuccokat is. Ez további aggodalomra ad okot, hogy hogyan fogok beférni...

Nem ragozom tovább. Igen, bevallom, izgulok, túl sok a teendőm még péntekig és utána is folyamatosan az elkövetkezendő jó hosszú időszakban. Ami bánt, mert én igyekeztem mindent ügyesen elintézni, és hiába adtam bele a munkába mindent előrelátóan, nem tudok kicsit se lazítani és egyszer végre rendesen kikapcsolódni a rég nem látott családomnál :(

De egy kis "kárpótlás", hogy végre kiküldték a beküldött cikkünk bírálatát és pozitív lett :)

Egyébként meg folytatom is a dolgaimat. Csak szerettem volna jelet adni, hogy jól vagyunk, megvagyunk, minden rendben.

Nincsenek megjegyzések: