2009. március 11., szerda

szerda folyt köv

Ma tartott Denis Noble előadást. Elég "fenszi" volt és látványos. Virtuális Ember projectről. Aztán nekünk ajandékoztak egy példányt a vadi új könyvéből (The MUSIC of LIFE), amit névre szólóan dedikálkt mindenkinek.
Majd követte egy vitaest. Félreértettem, rosszul írtam az előző bejegyzésben, nem játék, hanem vitaest volt. Ami nem volt rossz. Kicsit sci-fis volt, de sok kérdés, sok válasz. Systems Biology célok, jövőterv, blabla. Előtte Hans Westerhoff és Mike White tartott nagyon klassz és vicces előadást.
Aztán vacsi volt. Már ebédre is spatzle volt, ami zöld nokedli, olasz kaja. Majd vacsi is olasz est volt. Paradicsomos tésztát ettem. Milánóinak hívták, de nem volt benne hús. Amúgy hal volt, meg vegetáriánus lasagne. Meg panna cotta. "Otthon" érezhettem magam. Éhes maradtam.
Aztán odajött még hozzám Daniel Kahn, hogy emlékszik rám, jelentkeztem anno hozzájuk PhD-ra (Hidde de Jonghoz).
Egyebet nem tudok írni máról. Talán most még este elmegyünk egy bárba folytatni a beszélgetést. Végülis a végéhez közeledik a szervezés, lazulni is kell. Várom a végét. A hó folyamatosan szakad. Rengeteg leesett.

Nincsenek megjegyzések: