2009. március 6., péntek

megérkezés 2

A hó továbbra is szakad. Mostmár a hőmérséklet is hűlik, így megmarad az autók útján is.

Ma 4-től nyitott a regisztráció. Ezért átbattyogtam a kongresszusi épületbe. A szállásomtól pár száz méter. Elég közel van. A regisztráció mindig annyit takar, hogy az "ajándékokat" felvesszük. Most is így alakult. Nem is sejtettem, hogy ez a kurzus ilyen nagy. Mármint az ajádékokból ítélve olyan, mint egy nagy biológus konfi. Hihetetlen dolgokat is kaptam ezúttal :)
A kevésbé hihetetlen a 2 gigás USB. Belegravírozva a kurzus neve. Ez már szinte "kötelező", ugye aki számítógépes melót végez, az mire számítson egy rendszerbiológia kurzuson? A szokásos, otthon sorakozó USB pendrive-okra.
Aztán kaptam megint kulacsot. Amit már el is felejtettem, hogy múltkori nagy FEBS konfin is kaptam. Lehet, pont jó lesz az autóba és ilyet kerestünk mindenütt :) Majd kipróbálom hazafele.
Aztán van itt vmi Tirolos fotókkal teli, talán fényképalbum, vagy lehet, hogy jegyzetfüzet... nem sikerült eldöntenem, helyi reklám csodás tájképekkel.
Aztán van vmi kis trükkös pici notesz, kis öntapadós papírkákkal meg elrejtett tollal, kihajthatós zöld műanyagban, rajta természetesen a kurzus logója.
Meg kaptam még egy jegyzettömböt is. Meg természetesen tollat, amin szintén ott díszeleg a logó. Meg a névkártya, amit ezúttal sikerült helyesen írniuk (a nevem) :)
És ami engem kicsit meglepett, az a nyakba akasztható kis kék műanyag henger, amin megintcsak ott a FEBS logó és benne egy szőlőzsír lakik... gondolom, a síelés miatt. Fogalmam sincs. Mit nekem labello, ugyan már. FEBS szőlőzsír, az a menő :)
Ja és a megint sokszor kötelező kellék, a hátizsák. Ami megint klasszul sikerült. Egyre jobbak. Egyre vastagabb és puhább háttal, lapostartóval. Nem rossz. És amúgyis azon keseregtem, hogy mindent hoztam én ide, csak hátizsákot nem a síeléshez. Hát adtak :)

Nincsenek megjegyzések: