2009. április 4., szombat

Hírek

Mostanában sokat dolgozunk. Késő estig. Ezért eshetett meg például tegnap is az, hogy este 8-kor ledőltem és ma reggel 9-ig csak aludtam és aludtam... Ez a hét nagyon sok volt. Centeres előadások, PhD témán való munka, hétvégén Toscana miatti "nem-alvás".
Ma kipróbáltuk a Hot-pant :) A modern rémoska jól üzemelt, csak még ki kell tapasztalnom, kicsit sikerült odaégetnem az alját. Azt hittem, sokáig tart benne a kaja elkészülése, de tévedtem. Pikk-pakk kész lett a rakott krumplis-fűszeres-hagymás-husi, Laci egyik kedvence. A boltban szép volt a fejes saláta is, így igazi tavaszi hangulatban telt az ebéd: zöldségleves, meg a második salátával (ecetes).
Majd takarítás. A mai nap a kipróbálások napja. Frissen vett porszívónk első bevetése megtörtént. Eredmény: őrült nagy tisztaság, öröm, egyszerű és nagyszerű. Hogy ez nekünk eddig nem jutott eszünkbe :P
Aztán én még virágokkal bíbelődtem, megadtam nekik a ritkán előforduló mosdatást, megint alaposan utánuk olvastam a neten, hogyan ápoljam őket, hogy ne pusztuljanak ki. Virágos "gyűjteményem" új taggal bővült, egy csodaszép azáleával. Kiderül, hogy bírja-e a strapát.
Ma estére hivatalosak vagyunk Isabelhez vacsira. Mielőtt hazamegy, mindenképp szeretne nekünk főzni egyet. Ma meg is teszi. Brazil ételek, brazil emberek (állítólag csak a "csajok" lesznek, Laci élvezheti majd a női csokrot :)).
Egyébként a héten voltam olaszóra keretében kastélyt nézni, a kollegák folyamatosan bombáznak az olasz beszéddel, oktatnak, kifacsarják belőlem a helyes vagy helytelen mondatokat. Reméljük, egyszer majd lesz eredménye és a káromkodáson kívül más is megragad. Ezeknek a kollegális oktatásoknak egyik mellékhatása, hogy mostanában sokat kávézom (ugyanis kávészünetekben megy általában ez a fajta diskurzus).
Ma ránktört a honvágy. Nem tudjuk, ki hogy s mint van otthon. Érzem, ha a kisebbek-nagyobbak most nem messze lennének, biztosan bepattantunk volna kicsi kocsinkba és látogatást tettünk volna. Sajnos ez nem olyan egyszerű sajnos. Egész nap ülünk a Skypeon, hátha, de a tavaszi idő természetesen elcsábít mindenkit a gép elől. Mátrai teljesítmény-túráról is kaptunk értesítést, de szívesen is járnám a hazai hegyeket! Olyan szépek!
Nade itt vagyunk, ezért holnap ha minden úgy akarja, megyünk ciaspolázni (mert hó még itt mindig akad a hegyen). Fotózni megyünk, csak ide a Bondonéra. Hétfőn pedig már 24 fok lesz, igazi tavasz, hurrá.

Nincsenek megjegyzések: