2009. április 12., vasárnap

Cima di Fradusta, 2970m

Tegnap korán keltünk, hegyet másztunk. A már olyan jól ismert San Martino di Castrozza fennsíkjára mentünk. Oda, ahol először ciaspoláztunk, beterített a fehér felhő, majd jól leégtünk annak idején. Aztán másodszor is mentünk, hogy megmásszuk a 3000m körüli csúcsot, de akkor a parkolóban már -15 fok volt, majd a fennsíkon süvített a szél és pár fotó készítésén és a rifugioban elfogyasztott dolgokon kívül mást nem tettünk. De tegnap, tegnap bizony jó időnk volt. És megmásztuk.
Személyszerint nagyon kijöttem már a formából. Hol vannak a rendszeres magyarországi teljesítmény túrák, és a minden hétvégén jó idő itt a Dolomitokban. Ritkán van lehetőségünk hegyet mászni olyan igazándiból. Szóval kijöttem a formából és ciaspolával havon ez a csúcs nem volt piskóta. Régen fáradtam le ennyire. A talpamon vízhólyag, de az izmaim minden porcikája át lett mozgatva. Élvezem, amikor frissnek érzem magam. Mondjuk ez a hatás csak ma volt érezhető, tegnap majdnem nem mentem fel a csúcsra, kifáradtam, mint még soha, a rifugiohoz vissza vezető út is mindennél hosszabb volt a számomra. Tényleg lefáradtam testileg és agyilag is. Gyakrabban kellene ilyen :) Mondjuk a múlt héten kipróbáltam a koli konditermét, illetve a futópadját és biciklijét és isteni volt megint mozogni. Kilométer hiányom van, de a mostanában általánossá vált reggel 8.30-19.00,20.00,21.00-es napi "műszak" a számítógép előtt szerintem indokolttá teszi a lefáradás-vágyamat. Meg persze a tavasz és nyár közeledte is megkíván egy kis erőnlétet és esztétikai formálódást.:P
Na mindegy, csak beszélek össze-vissza. A lényeg, hogy tegnap nem hagytuk itthon a naptejet, volt is rá szükség, erőnkön túl teljesítve magunkévá tettük a Cima di Fradustát, aztán húsvét is van, ezért csülköt sütöttem tört krumplival. Így telnek a mindennapjaink. Ma még talán egy kis munka, holnap talán fotózás, délután pedig két brazil barátunk szülinapjára vagyunk hivatalosak... együtt ünneplik, meg velünk és sokan másokkal is, Villamontagnaban, Trento egyik "külfalusi" részén, egy hegyen. Kedden aztán újra beindul a "mulatság".

Nincsenek megjegyzések: